ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

مرغ نیست، گوشت گران خریدار ندارد | آشفته بازار گوشت و مرغ مشهد + فیلم (۴ دی۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۱۰۲
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
  • ۷
مرغ نیست، گوشت گران خریدار ندارد | آشفته بازار گوشت و مرغ مشهد + فیلم (۴ دی۱۴۰۲)
امروز در حالی خبر افرایش قیمت گوشت قرمز مطرح شده که بازار مرغ هنوز در آشفتگی به‌سرمی‌برد و افزایش چندبرابری نرخ دستوری مرغ در طول سال بازهم نتوانست تولیدکننده، دلال و کشتارکن را راضی نگه دارد و این بازار همچنان با کمبود عرضه مواجه است.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز در حالی خبر افرایش قیمت گوشت قرمز مطرح شده که بازار مرغ هم هنوز در آشفتگی به‌سرمی‌برد و افزایش چند برابری نرخ دستوری مرغ در طول سال بازهم نتوانست تولیدکننده، دلال و کشتارکن را راضی نگه دارد و این بازار همچنان با کمبود عرضه مواجه است.

تعداد بازدید : 1589

در بلوار استقلال مشهد که بیشترین فروش گوشت قرمز و مرغ در آنجا اتفاق می‌افتد خبری از آرامش در این بازار نیست و همچنان گوشت گران خریداری ندارد و خبری از فراوانی مرغ ۸۵هزارتومانی هم نیست.

یکی از فروشندگان در بلوار استقلال مشهد به خبرنگار شهرآرانیوز می‌گوید: همچنان مجبوریم مرغ را سهمیه‌ای به مصرف‌کننده بدهیم که آن هم باعث ایجاد صف می‌شود.
به گفته او از امروز دوباره فروش مرغ قطعه‌بندی در بازار ممنوع شده و فروشندگان موظف شدند مرغ را به‌صورت سهمیه‌ای و خارج از فروشگاه و در دید عموم عرضه کنند. با این حال بازهم در ساعات اولیه گوشت مرغ به اتمام می‌رسد چراکه توزیع در بازار هم کاهش یافته است.

یکی دیگر از فروشندگان می‌گوید: گوشت قرمز هم از ابتدای هفته حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است؛ در هرحال گوشت قرمز گران است و اکثر مردم توانایی خرید آن را چه سیصدهزارتومان و چه پانصدهزارتومان ندارند.

به گفته این فروشنده گوشت قرمز بر خلاف گوشت مرغ قیمت دستوری ندارد و عرضه و تقاضا بر تعیین نرخ آن تاحدودی تأثیر می‌گذارد، اما همین نرخ دستوری برای مرغ باعث شده این بازار به آرامش نرسد و کمبود مرغ در بازار همیشه وجود داشته باشد.

کمبودی در بازار مرغ نداریم!

مدیر جهاد کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: هیچ کمبودی در ورود مرغ به مشهد نداشتیم و پنجشنبه‌ای که گذشت بالای ۴۳۵ تن توزیع انجام شد و روز شنبه هم حدود ۴۵۰ تن ورودی به بازار مشهد بوده است. امروز دوشنبه ۴ دی  کمبودی در ورودی مرغ به بازار مشهد داشتیم، اما همچنان مرغ گرم توسط خودرو‌های حمل مرغ در میادین اصلی شهر توزیع می‌شود و الان کمبودی در بازار مرغ نداریم و در حاشیه مغازه‌ها بدون ایجاد صف در میادینی مثل استقلال، پیروزی و گاز در حال توزیع است.

علی اکبرقارزی یادآور شد: کمبود موقتی در بازار مرغ بزودی مرتفع می‌شود. با توجه به اینکه سیاست بر این بود از قطعه کاری غیر مجاز جلوگیری شود تصمیم بر این شد که عرضه مرغ خارج از فروشگاه و در حاشیه خیابان انجام شود.

وی افزود: برای اینکه فروش مرغ در طول روز ادامه داشته باشد فروشندگان خود به صورت سهمیه‌ای مرغ را به مصرف کننده و مردم می‌دهند تا موجودیشان به یک باره تمام نشود.

قارزی ادامه داد: امروز هم حدود ۱۸ گشت بازرسی در بازار مواد پروتئینی حضور دارند و نظارت بر این بازار بر قرار است تا ار تخلقات، احتکار و گرانفروشی جلوگیری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی خراسان رضوی درباره افزایش قیمت گوشت تصریح کرد: طی روز‌های آینده برای ساماندهی این بازار هم جلساتی در حال برگزاری است.

در گزارش میدانی شهرآرانیوز کمبود مرغ در بازار مشهد مشهود بود. اما مدیر جهاد کشاورزی عنوان کرد در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار مرغ وجود ندارد و خودروهای حامل گوشت در سطح میادین عرضه وجود دارد. به گفته قارزی کاهش میزان عرضه مرغ امروز موقتی بود و به زودی این بازار به آرامش می رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
4
سلام دیشب 3دی تمام استقلال رو گشتیم دریغ از یه دونه مرغ درسته .آخر هم مجبور شدیم ران و سینه مرغ فله بخریم به قیمت بالا . گوشت قرمز هم نزدیک 600خریدیم تازه یه سردست یا ران میدادند که گردن هم روش بود. کی گفته مرغ فراوونه. اصلا تو بازار نیستند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
0
6
نون خوردن هم ازمردم سلب شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
0
3
اقای مثلا مدیر جهاد مرغداری ازپشت میزتان اگه زحمتی نیست پاشو ودوساعتیهم همراه مردم درمیدان استقلال ویا دیگرمیادین شهر باملت باش ودرددل مردم وکاسب راگوش کن بعدااین حرفو بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
0
5
شما خوابی یا بیدار برو پی کارت مردک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
0
2
متاسفم که هیچ جا مدیریت ندارید ادعایتان گوش فلک راپاره کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
0
3
گرانی و کمبود دوران جنگ جهانی اول و دوم قبل از شروع جنگ جهانی سوم
مجید صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
0
0
پیداکنید پرتقال فروش را :| بعنوان یک فرد مجرد باید بگم جرات ازدواج ندارم. با کدوم پول؟ پولی سربرج نمیرسه تا پس انداز کنم. میرم فروشگاه دوتا کیسه مایحتاج خونه خرید میکنم میشه هفتصد هزار تومن!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->